Ne gândim la confortul tău atunci când faci cumpărături, de aceea am simplificat întregul proces. Returnarea și reclamațiile produselor sunt acum doar o chestiune de câteva minute. Tot ce trebuie să faci este câțiva pași simpli.

Produsele care nu corespund pot fi returnate fără a da un motiv în termen de 14 zile de la livrarea comenzii.

1 Pasul - Ambalarea produsului

Împachetează produsul cu grijă în ambalajul original sau într-o cutie și asigură-l împotriva deteriorării. Produsul trebuie returnat în starea sa originală.

2. Pasul – Alegerea cererii

Alegeți dacă doriți să reclamați sau să returnați produsul. Introduceți numărul comenzii și adresa dumneavoastră de e-mail. Dacă numărul comenzii nu apare în sistem, selectați opțiunea „Creare caz manual” (aflată în partea de jos a paginii).
Această procedură este valabilă atât pentru utilizatorii înregistrați, cât și pentru cei neregistrați.

3. Pasul – Completarea formularului

Completați formularul cu motivul returnării sau al reclamației și trimiteți-l. Veți primi o confirmare prin e-mail.

4. Pasul – Alegerea transportului și expedierea produsului

Puteți alege unul dintre transportatorii noștri parteneri, Packeta sau DPD, iar sistemul va genera automat (după aprobarea de către angajatul nostru în următoarea zi lucrătoare) o etichetă de adresă pe care o puteți tipări și lipi pe pachet. Apoi, veți duce produsul la sucursala pe care o alegeți. Transportul se plătește doar în cazul în care ați ales să returnați produsul.

Dacă preferați un alt mod de transport, îl puteți organiza singuri și urma instrucțiunile de expediere care vă vor fi trimise prin e-mail. Vă rugăm ca livrarea să fie efectuată în termen de 14 zile de la primirea comenzii la următoarea adresă:

Sola Switzerland s.r.o.
Returnarea produselor e-shop SK
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Slovacia

Vă rugăm să nu trimiteți produsele prin COLET LA RĂCUMPĂRARE! Angajații depozitului nu au posibilitatea de a prelua și plăti coletul. Vă recomandăm să păstrați confirmarea de expediere până când primiți informații despre primirea coletului. Vă mulțumim pentru înțelegere!

5. Pasul – Alegerea metodei de rambursare

Aveți mai multe opțiuni de rambursare. Puteți alege să primiți banii înapoi prin PayPal, transfer bancar sau printr-un cupon de reducere pentru următoarea achiziție. De obicei, transferul durează între 2 și 5 zile lucrătoare.

6. Pasul – Urmărirea progresului

După ce ați trimis produsul, puteți urmări stadiul reclamației sau returnării prin notificările prin e-mail. Vă vom informa despre fiecare modificare în procesul de prelucrare.

În caz de nelămuriri, vă stăm la dispoziție la solapoint@solapoint.ro