TRANSPORT GRATUIT PESTE 250 Lei | RETUR PÂNĂ ÎN 14 ZILE | AJUTOR ȘI CONTACT

Termeni și Condiții Generale

10.02.2021

1. Dispoziții introductive

1.1

Acești termeni și condiții generale (denumite în continuare „TCG”) reglementează drepturile și obligațiile SOLA Switzerland EU sro, cu sediul social în Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Republica Slovacia, număr de identificare: 46 232 184, Cod de identificare în scopuri de TVA: 2023288905, Cod fiscal: SK2023288905, înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Nitra, Republica Slovacia, Secția: Sro, Nr. dosar: 29318 / N, contact: solapoint@solapoint.ro, +421 (0) 37 285 14 14 (denumit în continuare „Vânzătorul” sau „Sola”) și clienții săi, care rezultă din contractul de achiziție încheiat între Sola, în calitate de Vânzător, și Client, în calitate de Cumpărător, prin internet și al cărui obiect constă în achiziționarea de bunuri prin intermediul magazinului electronic disponibil pe site-ul www.solapoint.ro. Prin intermediul acestui portal, o terță parte (în continuare „Cumpărătorul”) are posibilitatea de a vizualiza bunurile disponibile pe pagina magazinului electronic. În același timp, în condițiile stabilite în acești TCG și cu condiția ca Vânzătorul să accepte comanda / proiectul de contract de achiziție, această persoană, în calitate de Cumpărător, are posibilitatea de a achiziționa bunurile selectate în acest scop.

1.2

Adresa de e-mail a Vânzătorului este: solapoint@solapoint.ro. Numărul de telefon al Vânzătorului: +421 (0) 37 285 14 12. Programul de funcționare al centrului de contact și al centrului de reclamații al Vânzătorului: zile normale lucrătoare (de luni până vineri) de la 8:00 la 16:30, cu excepția zilelor libere și sărbătorilor din Republica Slovacia. Aceste date pot fi modificate sau actualizate oricând pe www.solapoint.ro.

1.3

Acești TCG guvernează relațiile juridice dintre SOLA Switzerland EU s.r.o., în calitate de Vânzător, și Cumpărător – un consumator care, în conformitate cu TCG, își exprimă interesul în ceea ce privește achiziționarea de bunuri pe site-ul www.solapoint.ro.

1.4

Prin contract de achiziție se înțelege un contract încheiat între Vânzător și Cumpărător, al cărui obiect constă în achiziționarea de bunuri disponibile pe www.solapoint.ro, încheiat în conformitate cu articolul 2 și următoarele articole din TCG.

1.5

Prevederile TCG și protecția legală de care beneficiază Cumpărătorul nu se aplică unui Cumpărător care nu este consumator, conform dispozițiilor Legii nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor și de modificare a Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. cu privire la infracțiuni, conform modificărilor sau care achiziționează bunuri în scopuri comerciale, nu pentru consum personal și, de asemenea, nu se aplică unui Cumpărător căruia i s-a acordat statutul „WHOLESALE” (VÂNZARE ANGRO). Răspunderea pentru defectele de la nivelul bunurilor și relațiile reciproce ale Vânzătorului și Cumpărătorului, care nu este Consumator în acest caz, este reglementată de dispozițiile Codului comercial al Republicii Slovacia.

1.6

Datele aferente bunurilor prezentate pe portalul de cumpărături (în special preț, dimensiune, stoc) nu sunt actualizate de către Vânzător în niciun moment. Prin urmare, datele referitoare la bunurile de pe portalul de cumpărături pot să nu fie întotdeauna corecte și complete, în comparație cu starea reală relevantă, iar bunurile se află sub rezerva erorilor tehnice. Bunurile vândute prin intermediul magazinului electronic sunt întotdeauna limitate de stocul curent disponibil al Vânzătorului și nu este posibilă comanda și/sau livrarea bunurilor după ce acestea nu mai sunt disponibile în stoc. În anumite situații, Vânzătorul nu va putea livra anumite produse sau produse echivalente la un moment dat și într-o cantitate rezonabilă, în ceea ce privește aspecte ce țin de produs și preț, mai ales dacă a avut loc o urgență, în conformitate cu prevederile articolului 2.15 din TCG. Cumpărătorul va fi întotdeauna informat cu privire la orice astfel de situații extraordinare care pot conduce la imposibilitatea livrării bunurilor într-un mod adecvat, iar în cazul unui contract încheiat, fiecare dintre părți va avea dreptul de a se retrage din contract pe baza acestei situații.

2. Comanda de bunuri/contractul de achiziție/acte care conduc la încheierea unui contract

2.1

Achiziția de bunuri se realizează sub forma emiterii și transmiterii comenzii de către Cumpărător în magazinul electronic al Vânzătorului, iar comanda Cumpărătorului va fi acceptată de către Vânzător, în conformitate cu TCG, în caz contrar, nu se va institui o relație contractuală între părți. Dacă comanda este acceptată de către Vânzător, în conformitate cu TCG, Vânzătorul va livra bunurile comandate în termenul de livrare, conform articolului 4.1 din TCG. Prin transmiterea comenzii, Cumpărătorul confirmă faptul că a fost informat că odată cu transmiterea comenzii și a unei părți a comenzii, se instituie obligația de a plăti prețul bunurilor comandate.

2.2

Pentru posibilitatea de a face cumpărături active în magazinul electronic sau pentru a participa la activități de publicitate și concurență ale Vânzătorului, Cumpărătorul trebuie să se înregistreze pe www.solapoint.ro, în secțiunea de înregistrare a portalului. Înregistrarea Cumpărătorului se poate face înainte de selectarea bunurilor sau în timpul procesului de selectare a bunurilor. Persoana care completează formularul de înregistrare este obligată să completeze datele conform câmpurilor obligatorii ale formularului de înregistrare. Prin completarea formularului de înregistrare, Cumpărătorul declară, de asemenea, că a fost familiarizat în ceea ce privește prelucrarea datelor sale personale, în conformitate cu articolul 7 și următoarele dintre TCG. În cazul unei modificări, Cumpărătorul este obligat să actualizeze imediat aceste informații înregistrate pe portal la transmiterea comenzii, deoarece acuratețea, veridicitatea și actualitatea datelor influențează livrarea bunurilor către Cumpărător. Cumpărătorul este obligat să furnizeze date corecte, complete și adevărate. Nerespectarea de către Cumpărător a obligațiilor de mai sus este interpretată a avea efecte în detrimentul Cumpărătorului. După introducerea datelor necesare, este necesar să activați contul prin clic pe link-ul care va fi trimis clientului prin e-mail. În acest mod se va finaliza cu succes procesul de înregistrare. Cumpărătorul este obligat să păstreze numele de acces și parola introduse la înregistrare într-un loc sigur și să le protejeze, astfel încât acestea să nu poată fi utilizate în mod abuziv.

2.3

Cumpărătorul vizualizează și selectează produsele în funcție de categoriile de produse enumerate în meniul de produse, respectiv prin clic pe detaliile bunurilor. Cumpărătorul selectează datele aferente bunurilor în funcție de informațiile de comandă publicate și adaugă bunurile la comanda sa, făcând clic pe butonul „Adaugă în coș”.

2.4

Procesul de creare a comenzii unui Cumpărător constă în 5 pași:
a) selectarea bunurilor și apăsarea butonului „Adaugă în coș”.
b) afișarea conținutului coșului, prin clic pe butonul cu pictograma coș de cumpărături și apoi
opțiunea de a utiliza codul de reducere și prin clic pe „Finalizare”.
c) furnizarea unei adrese de livrare și clic pe „Continuați la livrare și plată”.
d) selectarea metodei de livrare și plată și clic pe butonul „Mergeți la rezumatul comenzii”.
e) un rezumat al datelor aferente comenzii, bifând caseta „Familiarizați-vă cu TCG” și clic pe
butonul „Comandă obligatorie cu obligația de a plăti”.

2.5

În fiecare dintre acești pași, Cumpărătorul urmează instrucțiunile de navigare. Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații complete, adevărate și corecte, care sunt necesare livrării corecte a bunurilor. Cumpărătorul este obligat să verifice exactitatea datelor și informațiilor selectate în procesul de comandare a bunurilor, înainte de transmiterea lor finală către Vânzător.

2.6

Este exclusă în mod expres aplicarea oricăror alte condiții ale Cumpărătorului menționate în comandă, alt document, mod de administrare sau e-mail al Cumpărătorului, care ar intra în conflict cu TCG.

2.7

Comanda Cumpărătorului este considerată a fi transmisă dacă este comunicată Vânzătorului și dacă conține toate informațiile solicitate – numele bunurilor comandate, cantitatea, prețul, livrarea, adresa de facturare, e-mail-ul și contactul telefonic ale Cumpărătorului.

2.8

Înainte de a transmite comanda către Vânzător, Cumpărătorul este întotdeauna obligat să facă clic și să confirme că a citit TCG valide ale Vânzătorului. Procesul de emitere și transmitere a unei comenzi nu poate fi finalizat fără efectuarea acestui pas menționat anterior. Fiecărei comenzi i se atribuie un număr de înregistrare. În comunicarea cu Vânzătorul și la plată, Cumpărătorul menționează numărul comenzii, printre alte date necesare.

2.9

Cumpărătorul transmite comanda către Vânzător prin intermediul magazinului electronic. Această comandă reprezintă o propunere a Cumpărătorului de a încheia un contract de achiziție în condiții contractuale ce se află în conformitate cu TCG. Comanda este transmisă în scopul acceptării acesteia de către Vânzător în termen de 15 zile de la transmiterea acesteia către Vânzător. Prin transmiterea comenzii către Vânzător prin portalul de cumpărături, Cumpărătorul își exprimă dorința de a fi angajat de comanda sa în perioada specificată, de a cumpăra și prelua bunurile selectate la prețul de achiziție, în conformitate cu termenii TCG, cu condiția ca această comandă să fie acceptată de către Vânzător. După primirea comenzii, Vânzătorul confirmă electronic comanda Cumpărătorului, mai exact, îl informează pe Cumpărător cu privire la primirea și înregistrarea comenzii Cumpărătorului în sistemul Vânzătorului.

2.10

Fără întârzieri nejustificate după procesarea comenzii Cumpărătorului, Vânzătorul va transmite o confirmare de primire la adresa de e-mail specificată (acceptarea comenzii), care conține numărul comenzii, numele și specificația bunurilor, prețul și costurile de livrare (poștale), metoda de plata, locația, locul unde urmează să fie livrate bunurile sau alte informații. Transmiterea e-mail-ului de confirmare cu privire la acceptarea comenzii constituie încheierea contractului de achiziție menționat. Comanda Cumpărătorului va fi, de asemenea, arhivată în secțiunea Comenzi, la care Cumpărătorul va avea acces după autentificare.

Pe baza acordului părților și a acestor TCG, Vânzătorul este obligat să îndeplinească comanda acceptată în termenul specificat la articolul 4.1 din TCG. Informațiile solicitate de lege în ceea ce privește protecția consumatorilor sunt trimise Cumpărătorului, precum și instrucțiunile consumatorului cu privire la exercitarea dreptului de retragere din contract (PDF), formularul de retragere (PDF), în e-mail-ul cu privire la acceptarea comenzii sau într-un e-mail cu un link către aceste informații și documente, precum și către termenii și condițiile generale. Prin activarea acestui link transmis prin e-mail, aceste informații și documente vor fi afișate Cumpărătorului, iar Cumpărătorul va avea dreptul să le salveze pe un dispozitiv.

2.11

Cumpărătorul poate anula comanda prin e-mail către Vânzător, dacă această anulare are loc înainte ca Vânzătorul să confirme primirea comenzii (acceptarea comenzii), în conformitate cu TCG. După expirarea termenului limită pentru acceptarea comenzii de către Vânzător, comanda va fi anulată automat. Comanda poate fi anulată și în alte situații, conform TCG.

2.12

Modificarea comenzii / condițiilor: dacă Vânzătorul nu va putea accepta comanda Cumpărătorului în totalitate (spre exemplu, 1 din 4 articole nu sunt disponibile) sau dacă va propune o modificare sau o schimbare a condițiilor de livrare, din alte motive, Cumpărătorul va fi informat prin e-mail sau într-un alt mod adecvat cu privire la această situație. În același timp, Cumpărătorul va fi rugat să-și exprime consimțământul, resp. dezacordul cu schimbarea astfel notificată. Cumpărătorul este obligat să își exprime consimțământul, resp. dezacordul în termen de 2 zile de la data comunicării modificării propuse. În această perioadă, articolele disponibile din comanda Cumpărătorului vor fi rezervate în favoare Cumpărătorului. Doar după acceptarea modificărilor propuse în ceea ce privește comanda de către Cumpărător, se va institui o relație contractuală între părți. În cazul în care Cumpărătorul nu agreează modificarea în perioada specificată, comanda Cumpărătorului este considerată a fi anulată după expirarea acestei perioade și propunerea de modificare a Vânzătorului este considerată a fi neacceptată de către Cumpărător.

2.13

Contractul de achiziție între Vânzător și Cumpărător se încheie prin acceptarea comenzii de către Vânzător sau prin acceptarea modificării comenzii propuse de către Vânzător, confirmată ulterior de către Cumpărător. Contractul de achiziție va obliga Vânzătorul să predea Cumpărătorului obiectul procedurii de achiziție și să îndeplinească obligațiile prevăzute de TCG. Cumpărătorul va fi obligat să preia obiectul procedurii de achiziție din contractul încheiat, să plătească prețul convenit și să îndeplinească obligațiile care decurg din contract și din TCG. Vânzătorul va îndeplini comanda acceptată în termenul prevăzut la articolul 4.1 din TCG.

2.14

În cazuri speciale și înainte de a trimite acceptul, Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita Cumpărătorului furnizarea altor documente, date necesare sau de a verifica acuratețea datelor cu caracter personal, precum adresa de e-mail sau numărul de telefon al Cumpărătorului. În funcție de natura comenzii Cumpărătorului, Vânzătorul este întotdeauna îndreptățit să solicite Cumpărătorului o autorizare suplimentară a comenzii sau certificarea identității Cumpărătorului într-un mod adecvat, cum ar fi în scris, prin e-mail, SMS sau telefonic. În cazul în care Cumpărătorul nu efectuează autorizația suplimentară solicitată de către Vânzător, în modul solicitat și în termenul solicitat de către Vânzător, comanda expiră în avans (înainte de acceptarea acesteia) sau contractul de achiziție (după acceptare) expiră de la începutul validității acestuia.

2.15

În cazul în care Vânzătorul, înainte sau după încheierea contractului, descoperă o eroare de erori de tipărire, sistem, umane, de furnizare sau altă eroare în ceea ce privește bunurile, prețul, disponibilitatea, cantitatea sau opțiunile de livrare aferente acestora, precum și în caz de probleme de stoc, indisponibilitate sau incapacitate de livrare a bunurilor în perioada sau pe baza prețului indicate în magazinul online sau din motive ce țin de forță majoră, acesta va informa Cumpărătorul cu privire la această situație. În oricare dintre aceste cazuri extraordinare, atât Vânzătorul, cât și Cumpărătorul au dreptul de a anula comanda înainte de a încheia contractul (Cumpărător), resp. de a o respinge (Vânzător). În cazul în care o astfel de circumstanță extraordinară survine după încheierea contractului, Vânzătorul are dreptul să se retragă din contract, până în momentul livrării bunurilor către Cumpărător. Cumpărătorul este, de asemenea, îndreptățit să se retragă din contractul de achiziție în conformitate cu TCG și reglementările legale, în situația specificată aferentă apariției acestei circumstanțe extraordinare raportate. În cazul în care Cumpărătorul a achitat deja prețul de achiziție, acesta îi va fi rambursat, în conformitate cu reglementările legale și TCG. Vânzătorul are dreptul să se retragă unilateral din contract și/sau să nu predea bunurile Cumpărătorului, chiar dacă constată că în comunicarea s-au furnizat sau pus la dispoziție informații incorecte, incomplete sau false despre Cumpărător, persoana care preia bunurile sau dacă există riscul, care a fost comunicat de către Vânzător, să apară daune șa nivelul Vânzătorului (spre exemplu, comportament fraudulos).

2.16

Cumpărătorul are dreptul să se retragă unilateral din contract în orice moment în perioada de la încheierea contractului și până la livrarea bunurilor. Posibilitățile de retragere a Cumpărătorului după preluarea bunurilor sunt specificate în TCG și în reglementările legale. TCG conțin, de asemenea, instrucțiuni cu privire la exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract, precum și un model de formular de retragere a consumatorilor din contract. Cumpărătorul poate descărca aceste documente de la următoarea adresă: www.solapoint.ro. La încheierea contractului, Vânzătorul furnizează consumatorului instrucțiuni cu privire la exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract și un model de formular pentru retragerea consumatorului din contract la livrarea bunurilor.

2.17

Nici Cumpărătorul, nici Vânzătorul nu au dreptul să cedeze creanța generată din relațiile contractuale unei terțe părți.

2.18

Înainte de a transmite comanda, Cumpărătorul este îndreptățit să efectueze acțiuni și să utilizeze mijloacele tehnice descrise la articolele 2 și 3 din TCG pentru a încheia contractul, a detecta sau a corecta erorile tehnice.

3. Prețul de achiziție și condițiile de plată

3.1

Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului prețul de achiziție pentru bunuri și prețul transportului, în conformitate cu comanda acceptată de către Vânzător (contract încheiat). Atunci când se generează o comandă, aceste articole sunt, de asemenea, listate sub formă de rezumat (suma prețului bunurilor și valoarea transportului). Prețul bunurilor de pe portal este listat cu TVA, cu excepția cazului în care se menționează că este vorba despre un preț fără TVA. TVA se aplică în conformitate cu reglementările legale privind furnizarea de bunuri și servicii.

3.2

Prețul de achiziție al bunurilor nu include taxele bancare în ceea ce privește plata prețului de achiziție, costurile transportului bunurilor, costurile rambursării, costurile livrării bunurilor achiziționate conform punctului 4. din TCG, costurile utilizării mijloacelor electronice de comunicare. Cumpărătorul este obligat să plătească aceste taxe și costuri, dacă nu este specificat altfel mai jos. Când se efectuează plăți din străinătate, Cumpărătorul, în calitate de plătitor, este obligat să suporte comisioanele băncii sale și alte comisioane, în special ale băncilor corespondente și băncii beneficiarului.

3.3

Prețul se poate modifica din cauza unei erori de tipărire evidente sau a unei alte erori privind prețul bunurilor identificate în sistemul Vânzătorului sau publicate pe portalul de cumpărături în ceea ce privește bunurile. Cumpărătorul și Vânzătorul au dreptul să anuleze comanda, resp. să se retragă din contractul de achiziție (până în momentul preluării bunurilor), dacă Cumpărătorului i se comunică o modificare a prețului de achiziție a unui articol, din cauza unei erori de tipărire evidente sau a unei alte erori privind prețul bunurilor.

3.4

Valoarea standard a costurilor de transport este stabilită la 19,99 Lei. Pentru achiziții de peste 250 Lei, Cumpărătorul nu plătește costurile de expediere.

Expedierea produselor selectate cu greutate mai mare:
0 – 10 kg: 19,90 Lei
10 – 30 kg: 100 Lei
30 kg + individual

Metoda de plată este aleasă de către Cumpărător în procesul de comandare a bunurilor pe portalul de cumpărături și este specificată în comandă, alături de o cuantificare a costurilor. Metodele de plată sunt următoarele:

  • numerar la primirea bunurilor (numerar la livrare) – prețul de achiziție și costurile aferente livrării și transportului bunurilor sunt listate în coșul de cumpărături, în procesul de comandare a bunurilor – suma care se achită la primirea bunurilor prin curier este de 5 Lei, pentru achiziții peste 250 Lei – 0,00 Lei,
  • plată prin card – Visa / Visa Electron / MasterCard / Maestro / Union Pay,

Trust Pay – Plată folosind serviciul Trust Pay (Raiffeisen Bank / KB – Komerční banka / ČSOB / mBank / MONETA Money Bank / UniCredit Bank / FIO banka / Equa bank / Česká spořitelna). – Plată online imediată, prin intermediul serviciului internet banking. Cumpărătorul va fi redirecționat către pagina de plată.

La plată, este necesar să se menționeze numărul comenzii Cumpărătorului ca simbol variabil. Un simbol variabil menționat incorect în timpul plății are ca rezultat o decontare incorectă a prețului de achiziție și Cumpărătorul își asumă toate riscurile asociate acestor situații (Cumpărătorul are restanțe în ceea ce privește îndeplinirea obligației de plată).

3.5

Termenul prețului de achiziție: a. atunci când se optează pentru plata fără numerar sau plata în numerar prin depunere în contul Vânzătorului: Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului prețul de achiziție în termen de cel mult 5 zile de la data încheierii contractului și înainte de preluarea bunurilor, în conformitate cu articolul 3 din TCG, în caz contrar, comanda va fi anulată; Cumpărătorul are dreptul să plătească comanda la emiterea și transmiterea comenzii către Vânzător, plata fiind percepută drept un avans aferent prețului de achiziție și costurilor de expediere, dar Cumpărătorul este sfătuit să plătească numai după acceptarea comenzii de către Vânzător (încheierea contractului), b. în cazul plăților în numerar la livrarea bunurilor: Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului prețul de achiziție și costurile de transport cel târziu la livrarea bunurilor către Cumpărător.

Plata la primirea bunurilor (plata ramburs) este taxată cu 5 Lei.

3.6

Taxele bancare în ceea ce privește plata prețului de achiziție și a costurilor de transport de către Cumpărător sunt reglementate prin contractul încheiat între Cumpărător și banca acestuia. Cumpărătorul este notificat că informațiile cu privire la costul transportului de bunuri sunt clar menționate în procesul de comandare a bunurilor și depinde de alegerea transportatoru­lui/serviciului de livrare/metodei de livrare. Costurile aferente utilizării mijloacelor electronice de comunicare sunt reglementate prin contractul încheiat între Cumpărător și furnizorul său de servicii de internet sau furnizorul său de servicii de comunicații electronice.

3.7

Vânzătorul va emite și livra o factură Cumpărătorului, în conformitate cu legile aplicabile din Republica Slovacia. Prin transmiterea comenzii, Cumpărătorul este de acord ca factura să fie trimisă împreună cu bunurile sau pusă la dispoziția Cumpărătorului pe cale electronică. Dacă factura este trimisă împreună cu bunurile, factura constituie, de asemenea, o notă de livrare și un card de garanție, cu excepția cazului în care se livrează un card de garanție separat. Cardul de garanție livrat separat poate fi confirmat de către Vânzător, pe baza cererii Cumpărătorului, la magazinul Sola, în termen de 7 zile de la data livrării bunurilor către Cumpărător.

3.8

La retragerea din contractul astfel încheiat, procedura întreprinsă este în conformitate cu reglementările legale și TCG. În cazul în care prețul de achiziție a fost achitat înainte de încheierea contractului și contractul nu este încheiat în termen de 15 zile de la livrarea comenzii Cumpărătorului, prețul de achiziție va fi rambursat Cumpărătorului în cel mult 30 de zile de la data livrării sau 15 zile de la respingerea sau anularea comenzii, în funcție de cronologia evenimentelor de mai sus. Prețul de achiziție va fi rambursat în contul din care a fost primită plata, resp., în caz contrar, prin acordul părților. În caz de îndoială, Vânzătorul are dreptul să solicite Cumpărătorului să demonstreze că acesta este titularul contului și/sau titularului dreptului de a primi fonduri în acel cont, înainte de a rambursa suma plătită. În cazul în care Vânzătorul este obligat să restituie Cumpărătorului prețul de achiziție și bunurile au fost deja livrate Cumpărătorului, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului prețul de achiziție după returnarea bunurilor către Vânzător.

4. Livrarea bunurilor, condițiile de livrare și costurile de livrare aferente bunurilor

4.1

Vânzătorul va livra bunurile Cumpărătorului în termen de 15 zile lucrătoare de la data la care se încheie contractul între Vânzător și Cumpărător în conformitate cu TCG. Vânzătorul va livra bunurile Cumpărătorului la adresa specificată de către acesta din urmă, la emiterea comenzii (exclusiv pe teritoriul Uniunii Europene) și exclusiv persoanei care este listată drept Cumpărător. Livrarea sau expedierea de bunuri către o altă persoană decât Cumpărătorul nu este posibilă fără consimțământul scris prealabil special al Vânzătorului și fără documentele solicitate de către Vânzător în acest sens. Din acest motiv, Cumpărătorul trebuie să transmită corect datele sale de identificare în ceea ce privește livrarea bunurilor. Livrarea bunurilor în afara UE sau unei alte persoane ce nu dispune de dreptul de a primi bunurile nu este posibilă. Livratorul bunurilor este îndreptățit să stabilească și să verifice, prin mijloace adecvate, dacă această persoană este Cumpărătorul și dacă are dreptul să preia bunurile în cauză. Dacă circumstanțele impun o astfel de procedură, Vânzătorul și Cumpărătorul pot conveni să prelungească termenul de livrare sau să înlocuiască comanda, cu aceeași calitate și la același preț. Transportul reprezintă responsabilitatea unei terțe părți – o companie care furnizează servicii poștale și de curierat și DPD.

Plata la primirea bunurilor (plata ramburs) este posibilă la alegerea transportului prin compania Zásielkovňa s.r.o. sau la livrarea prin curier, numai în cazul achizițiilor care nu depășesc 1000 Lei.

4.2

Livrarea bunurilor către Cumpărător este posibilă numai dacă prețul de achiziție și prețul transportului pentru bunurile livrate sunt achitate. În caz contrar, Vânzătorul, respectiv transportatorul/cu­rierul, este îndreptățit să nu livreze bunurile, iar Vânzătorul nu se va afla în întârziere în această situație în ceea ce privește livrarea bunurilor. Cumpărătorul este obligat să preia în mod corespunzător bunurile de la transportator/li­vrator, pe baza comenzii acceptate de către Vânzător. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai după plata prețului de achiziție a bunurilor, prețul transportului și după acceptarea ulterioară a bunurilor.

4.3

Metoda de livrare a bunurilor este aleasă de către Cumpărător în magazinul electronic, în procesul de comandare a bunurilor, pe baza opțiunilor puse la dispoziție de către Vânzător.

4.4

În anumite cazuri, Vânzătorul este îndreptățit să schimbe metoda de transport al bunurilor cu o altă metodă de transport, înainte de a accepta comanda. În acest caz, Cumpărătorul va fi informat despre această schimbare în scris, i se va propune o modificare a comenzii, o modificare a termenilor contractului în temeiul art. 2 din TCG și acesta va fi informat cu privire la modificarea costurilor de transport. O modificare a costurilor de transport datorată unei modificări a modului de transport nu va fi în detrimentul Cumpărătorului.

4.5

Vânzătorul, compania de transport sau serviciul de livrare au dreptul să notifice livrarea bunurilor către Cumpărător prin e-mail, SMS sau printr-un alt mod de comunicare adecvat (spre exemplu, telefonic). Cumpărătorul ia act de faptul că Vânzătorul va furniza aceste informații ale Cumpărătorului companiei de expediere/livra­torului sau curierului. Cumpărătorul este obligat să fie prezent la adresa specificată de către acesta în momentul livrării bunurilor notificate în prealabil.

4.6

La primirea bunurilor, Cumpărătorul este obligat să-și ateste identitatea transportatorului, fără a fi solicitat să procedeze astfel, prin documente de identitate valabile (carte de identitate sau pașaport). Aceste documente trebuie să confirme identitatea Cumpărătorului, în cazul comenzii băuturilor alcoolice, trebuie să se certifice vârsta, precum și dreptul de a prelua bunurile. În caz contrar, bunurile nu trebuie să fie predate.

4.7

În cazul în care Cumpărătorul refuză în mod nejustificat să preia bunurile sau eșuează în mod repetat să le preia nejustificat, Vânzătorul este îndreptățit să pretindă de la Cumpărător toate costurile suportate în acest sens.

4.8

Vânzătorul este îndreptățit să stabilească, în mod unilateral și la propria sa discreție, valoarea comenzii, perioadă în care Cumpărătorul nu mai plătește prețul transportului bunurilor. Situația de plată sau neplată a prețului transportului de către Cumpărător va fi afișată în cadrul comenzii, pe pagina www.solapoint.ro.

4.9

La primirea bunurilor, Cumpărătorul este obligat să verifice transportul, respectiv dacă pachetul a fost deteriorat și dacă livrarea a fost efectuată complet, în special să verifice numărul pachetelor/ex­pedierilor. În cazul unor defecte evidente constatate în legătură cu transportul și bunurile în cauză, Cumpărătorul este sfătuit să notifice imediat transportatorul și Vânzătorul, prin e-mail sau alte mijloace de comunicare adecvate. În caz de defecte și daune raportate ulterior, resp. reclamații privind cantitatea și calitatea bunurilor livrate, care pot fi constatate la primirea bunurilor, se presupune că bunurile au fost livrate corespunzător, cu excepția cazului în care se dovedește contrariul.

4.10

Cumpărătorul va notifica Vânzătorul cu privire la nivelul de deteriorare al bunurilor prin e-mail sau prin alte mijloace de comunicare adecvate. Rapoartele ulterioare cu privire la defectele mecanice detectabile la primirea bunurilor nu pot fi luate în considerare și nu vor fi acceptate.

4.11

Vânzătorul va informa imediat Cumpărătorul cu privire la imposibilitatea livrării bunurilor, precum și în situații de forță majoră sau cu privire la motivele pentru care Vânzătorul sau transportatorul/res­ponsabilul pentru livrare nu sunt răspunzători. În acest caz, Vânzătorul va oferi sau va pune la dispoziția consumatorului o performanță înlocuitoare și va proceda în conformitate cu TCG și reglementările legale.

4.12

Ridicarea personală a bunurilor de la magazinul Sola este posibilă numai dacă bunurile comandate la magazin sunt disponibile în acel magazin. Livrarea bunurilor în magazinele Sola nu este posibilă. Cumpărătorul este obligat să reclame imediat defectele evidente ale bunurilor.

5. Garanție, condiții privind reclamațiile și procedura de reclamație

Formular – Reclamație de mărfuri

5.1

Prevederile acestui punct nu se aplică unui Cumpărător care nu are statutul de consumator, resp. persoanelor care cumpără bunuri în scopuri comerciale și nu pentru consumul personal al persoanei fizice; răspunderea pentru defectele bunurilor în acest caz este reglementată de dispozițiile articolului 422 și următoarele din Codul comercial al Republicii Slovacia.

5.2

Pentru toate produsele achiziționate pe baza relațiilor de drept civil, perioada de garanție este în mod normal de 24 de luni, cu excepția cazului în care legea prevede o perioadă de garanție mai scurtă, pentru anumite tipuri de bunuri. Perioada de garanție începe de la data primirii bunurilor de către Cumpărător. Vânzătorul răspunde în fața Cumpărătorului – consumator pentru defectele bunurilor comandate, în conformitate cu prevederile privind răspunderea pentru defectele articolelor vândute conform Codului civil.

5.3

Durata perioadei de garanție rezultă din reglementările legale aplicabile în Republica Slovacia. Dacă perioada de utilizare este marcată pe articolul vândut, ambalajul sau instrucțiunile atașate acestuia, perioada de garanție nu va expira înainte de expirarea acestei perioade menționate.

5.4

Garanția nu acoperă defectele și daunele cauzate: în legătură cu uzura normală, acțiunile Cumpărătorului sau acțiunile unei terțe părți, după preluarea bunurilor de către Cumpărător, manipulare neprofesionistă, neglijentă, încărcare excesivă, deteriorare mecanică sau uzură, utilizarea bunurilor contrar instrucțiunilor sau scopului prevăzut de utilizare sau regulilor de utilizare, întreținere sau depozitare, în caz de dezastre naturale, asamblare sau instalare sau depozitare neprofesioniste sau incorecte.

5.5

Cumpărătorul pierde, de asemenea, garanția, în cazul în care sigiliul este îndepărtat de la nivelul bunurilor sau în cazul intervenției asupra bunurilor.

5.6

Cumpărătorul poate depune o reclamație: personal la magazinul Sola, prin returnarea bunurilor și dovada achiziției și prin transmitere bunurilor împreună cu alte documente necesare (în special dovada achiziției) la adresa: SOLA Switzerland EU s.r.o., Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Republica Slovacia.

5.7

Cumpărătorul va anexa un original lizibil sau o copie a dovezii de achiziție a bunurilor, împreună cu bunurile care fac obiectul reclamației, și va furniza o descriere detaliată a defectului și a modului în care defectul se manifestă extern. Bunurile trebuie livrate într-o stare curată și cu accesoriile furnizate împreună cu bunurile comandate.

5.8

Vânzătorul va emite o confirmare către consumator atunci când înaintează o reclamație. Nu este posibilă evaluarea reclamației fără prezentarea bunurilor și dovezii de achiziție.

5.9

O încălcare semnificativă constituie o încălcare a contractului cu privire la care partea vinovată știa sau ar fi trebuit să știe la momentul încheierii contractului că cealaltă parte nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut o astfel de încălcare. În cazul în care un defect al produsului constituie o încălcare semnificativă a contractului de achiziție dintre Vânzător și Cumpărător, Cumpărătorul are dreptul de a alege:

  1. înlocuirea unui produs defect sau – în cazul unui defect care se referă doar la o parte a articolului – înlocuirea unei piese, cu excepția cazului în care Vânzătorul va suporta costuri disproporționate din cauza prețului bunurilor sau a severității defectului,
  2. o reducere rezonabilă în ceea ce privește prețul de achiziție,
  3. retragerea din contract sau
  4. în cazul unui defect care poate fi remediat, Cumpărătorul are dreptul să solicite remedierea gratuită, în timp util și în mod corespunzător.

Cumpărătorul va notifica Vânzătorului ce opțiune a ales din cele de mai sus, în același timp cu notificarea defectului sau, fără întârziere nejustificată, după notificarea defectului. Ulterior, acesta își poate schimba decizia numai cu acordul Vânzătorului, cu excepția cazului în care Cumpărătorul a solicitat corectarea unui defect care s-a dovedit ulterior a fi ireparabil.

În cazul în care Cumpărătorul nu notifică Vânzătorul în timp cu privire la opțiunea aleasă, sunt aplicabile aceleași drepturi precum în cazul unei încălcări minore a contractului, fără posibilitatea alegerii unui remediu. În cazul în care un defect al produsului constituie o încălcare semnificativă a contractului de achiziție dintre Vânzător și Cumpărător, Cumpărătorul are dreptul să elimine defectul sau are dreptul la o reducere rezonabilă în ceea ce privește prețul de achiziție. În cazul în care Cumpărătorul nu își exercită dreptul privind o reducere în ceea ce privește prețul de achiziție sau nu se retrage din contract, Vânzătorul poate furniza componenta lipsă sau poate elimina defectul legal. Alte defecte pot fi înlăturate de către Vânzător, la alegerea sa, prin repararea produsului sau livrarea unui nou articol.

În cazul în care Vânzătorul nu elimină defectul la timp sau refuză eliminarea acestuia, Cumpărătorul poate solicita o reducere în ceea ce privește prețul de achiziție sau se poate retrage din contract. Cumpărătorul nu își poate schimba decizia de a exercita unul dintre aceste drepturi fără acordul Vânzătorului.

5.10

Vânzătorul va emite un document privind soluționarea reclamației în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației, în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor și cu reglementările legale. Cumpărătorul ia act de și este de acord cu faptul că dovada reclamației și soluționarea reclamației vor fi furnizate Cumpărătorului în conformitate cu reglementările legale. La încheierea procedurii de reclamație, precum și pe baza cererii Vânzătorului, Cumpărătorul este obligat să preia bunurile revendicate de la Vânzător în termen de 15 zile, dacă reclamația a fost soluționată sub formă de reparații, reduceri, schimburi de bunuri (bunuri noi) sau respingerea reclamației. Reclamațiile și sugestiile consumatorilor pot fi comunicate la adresa sediului Vânzătorului.

5.11

În cazul în care Cumpărătorul nu preia bunurile în termen de 30 de zile de la soluționarea reclamației sau în termen de 30 de zile de la data livrării repetate a bunurilor către Cumpărător sau nu le preia în același termen de la trimiterea cererii Vânzătorului la adresa de contact furnizată de către Cumpărător, Vânzătorul are dreptul, în conformitate cu legea, să solicite Cumpărătorului o sumă în valoare de 15 Lei pentru fiecare zi de depozitare.

6. Returul bunurilor – retragerea din contract

Formular de returnare bunuri

6.1

Informații privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract/realizarea dreptului de retragere din contract. Cumpărătorul, care are statutul de consumator, are dreptul să se retragă din contract, fără să ofere un motiv în acest sens, în termen de 14 zile. Perioada de retragere din contract expiră după 14 zile de la data la care Cumpărătorul sau un terț desemnat de către acesta, cu excepția transportatorului, preia bunurile. Dacă bunurile sunt livrate separat, perioada de retragere din contract expiră la 14 zile de la data la care Cumpărătorul sau o persoană desemnată de către acesta, cu excepția transportatorului, preia bunurile care au fost livrate. Atunci când se exercită dreptul de retragere din contract, Cumpărătorul informează Vânzătorul cu privire la decizia sa de a se retrage din acest contract printr-o declarație clară (spre exemplu, prin scrisoare recomandată trimisă prin poștă) comunicată la adresa SOLA Switzerland EU s.r.o., Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Republica Slovacia. În acest sens, Cumpărătorul poate utiliza un șablon de formular pentru retragerea din contract, care este disponibil pe site-ul web (al magazinului electronic) al Vânzătorului. Dacă Cumpărătorul apelează la această opțiune, Vânzătorul va confirma imediat primirea unei astfel de notificări. Perioada de retragere este menținută, dacă Cumpărătorul trimite o notificare cu privire la exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. La retragerea din contract, Vânzătorul rambursează Cumpărătorului toate plățile, pe care Vânzătorul este obligat să le restituie conform legii. Cele de mai sus nu se aplică costurilor suplimentare, în cazul în care Cumpărătorul a ales un alt tip de livrare, cum ar fi cea mai ieftină metodă standard de livrare pusă la dispoziție de către Vânzător. Plățile vor fi rambursate de către Vânzător Cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 14 zile de la data la care se primește notificarea de retragere a Cumpărătorului din acest contract. Plata acestora se va face în același mod precum modul utilizat pentru plata inițială efectuată de către Cumpărător (cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel, fără a percepe taxe suplimentare în această situație). Plata pentru bunurile achiziționate va fi achitată Cumpărătorului numai după livrarea bunurilor returnate la adresa sediului social al Vânzătorului sau la prezentarea unui document care să dovedească returnarea bunurilor, în funcție de ordinea cronologică a acestor situații. Bunurile vor fi livrate înapoi la adresa Sola Switzerland EU s.r.o., Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Republica Slovacia, în termen de cel mult 14 zile de la data exercitării dreptului de retragere din contract. Termenul limită este considerat a fi respectat, dacă mărfurile sunt returnate înainte de expirarea termenului limită de 14 zile. Costurile directe de returnare a bunurilor sunt suportate de către Cumpărător, în cazul unui contract la distanță, precum și costurile de returnare a bunurilor, care din cauza naturii acestora, nu pot fi returnate prin poștă. Cumpărătorul este responsabil pentru orice diminuare a valorii bunurilor, ca urmare a manipulării acestora într-un mod diferit de cel prevăzut pentru a asigura natura, proprietățile și funcționalitatea bunurilor. Cumpărătorul nu se poate retrage din contract în cazurile prevăzute la articolul 7 alin. 6 din Legea nr. 102/2014 Sb. – Legea privind protecția consumatorilor în ceea ce privește vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau contract încheiat în afara sediului de afaceri al Vânzătorului și pe baza modificărilor anumitor acte, conform modificărilor. În cazul în care bunurile au fost returnate Cumpărătorului în conformitate cu acest paragraf, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorul cu prețul de achiziție al bunurilor plătite în conformitate cu TCG și reglementările legale. Pe baza acestui contract, prețul de achiziție va fi rambursat prin transfer bancar în contul inițial al Cumpărătorului, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.

6.2

În cazul returnării bunurilor deteriorate, uzate sau purtate sau a bunurilor lipsite de documente și accesorii însoțitoare, Vânzătorul este îndreptățit să solicite Cumpărătorului daune-interese, respectiv alte creanțe legale, pe care este îndreptățit să le dobândească asupra creanței în ceea ce privește rambursarea prețului de achiziție (cu excepția bunurilor returnate din cauza unor defecte de garanție dovedite).

6.3

Pe baza acordului Vânzătorului și al Cumpărătorului și în conformitate cu TCG, Cumpărătorul nu este îndreptățit să se retragă din contractul de cumpărare fără să ofere un motiv, în oricare dintre următoarele situații:

  1. vânzarea de bunuri incluse în ambalaje de protecție care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau igienă și ale căror ambalaje de protecție au fost desfăcute după livrare,
  2. vânzarea de bunuri care, prin natura lor, pot fi amestecate indisolubil cu alte bunuri după livrare.

6.4

În cazul încălcării condițiilor de retragere din contract sau de returnare corespunzătoare a bunurilor, Vânzătorul este îndreptățit să solicite Cumpărătorului despăgubiri pentru daunele cauzate acestuia, în conformitate cu legislația aplicabilă.

7. Protecția datelor cu caracter personal

Compania SOLA Switzerland EU s.r.o., cu sediul social Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Republica Slovacia, IČO: 46 232 184, DIČ: 2023288905, DIČ: SK2023288905, înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Nitra, Republica Slovacia, Secția: Sro, Nr. dosar: 29318 / N, (denumită în continuare „Administratorul site-ului”, „Sola” sau „Administratorul”) recunoaște responsabilitatea semnificativă în ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. personale și următoarea declarație în ceea ce privește protecția datelor este menită să vă ofere o imagine de ansamblu a ceea ce se întâmplă cu datele dvs. și ce protecție asigură administratorul site-ului.

7.1 Obiectul protecției datelor cu caracter personal

Opțional, puteți crea un cont pentru achiziția dvs. Acest cont cuprinde informații personale, cum ar fi numele, adresa sau adresa de e-mail. Datele sunt stocate în baza noastră de date, pentru prelucrare ulterioară, la autentificare. Această declarație se aplică datelor pe care Cumpărătorul le-a introdus sau le-a furnizat pe portalul www.solapoint.ro în timpul comunicării dintre părți și informează cu privire la modalitățile în care sunt gestionate datele cu caracter personal.

7.2. Date personale și aplicațiile acestora

Datele sunt stocate în baza noastră de date, pentru prelucrare ulterioară. În plus, salvăm automat datele pentru a înregistra fișierele pe care le primim de la browser în timpul vizitei (browser, Chrome, Firefox, Safari etc.). Aceasta înseamnă că adresa IP este cunoscută și se creează un cookie pe computerul dvs. Acest cookie asigură faptul că comanda dvs. poate fi procesată corect și, mai presus de toate, este posibil să se salveze articolele interesante pentru dvs., astfel încât să vă putem oferi produsele care vă interesează cel mai mult, fără a fi nevoie să vă exprimați în mod repetat interesul în acest sens.

7.3 Protecția datelor

Pentru a asigura protecția datelor, contul este protejat prin parolă, ceea ce împiedică terții să acceseze contul. Pentru a asigura o conexiune sigură, folosim protocolul HTTPS, care este protejat împotriva accesului neautorizat.

7.4 Cookie-uri

Acest site folosește Google Analytics, un serviciu de analiză web furnizat de către Google, Inc. („Google”). („Google“). Google Analytics folosește așa-numitele „cookies” (cookie-uri), care reprezintă fișiere text plasate în computerul dvs., pentru a ajuta site-ul să analizeze modul în care utilizatorii folosesc site-ul. Un astfel de fișier are o durată de viață de 26 de luni. Informațiile generate de cookie cu privire la utilizarea dvs. a acestui site (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise către un server Google din SUA și vor fi stocate acolo. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dvs. a site-ului, compilând rapoarte privind activitatea site-ului pentru operatorii site-ului în cauză și oferind alte servicii legate de activitatea site-ului și utilizarea internetului. Google poate, de asemenea, să transfere aceste informații unor terțe părți, atunci când legea impune acest transfer, sau atunci când aceste terțe părți procesează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. IP cu alte date deținute de către Google. Puteți preveni instalarea de cookie-uri, prin setarea software-ului de browser adecvat; Vă rugăm să rețineți, totuși, că, în acest caz, este posibil să nu puteți să beneficiați din plin de toate caracteristicile acestui site. Colectarea și stocarea datelor pot fi contestate în orice moment, cu efect pentru viitor. Având în vedere discuția cu privire la utilizarea instrumentelor complete de analiză a adreselor IP, am dori să subliniem faptul că acest site folosește Google Analytics cu extensia „anonymizeIp ()” și, prin urmare, adresele IP sunt scurtate, pentru a evita o corelație personală directă. În plus, este posibil să preveniți înregistrarea datelor generate de cookie-uri și referitoare la utilizarea site-ului (inclusiv adresa IP) prin Google, descărcând și instalând un plugin pentru browser-ul dvs. de internet, disponibil la: (www.tools.google.com). Fără consimțământul dumneavoastră expres, niciun astfel de instrument nu va fi utilizat pentru a colecta date cu caracter personal, pentru a furniza date cu caracter personal terților sau platformelor de marketing sau pentru a combina datele cu datele dvs. personale.

Cookie-urile vor fi utilizate în următoarele scopuri:
a. buna funcționare a site-ului și simplificarea comenzii (spre exemplu, stocarea comenzilor deja efectuate, identificarea clientului);
b. publicitate și evenimente de marketing;
c. compilarea statisticilor privind traficul site-ului și colectarea de informații despre modul în care site-ul este utilizat pentru a îmbunătăți structura și conținutul acestuia.

Aceste cookie-uri utilizate de site-ul nostru pot fi temporare sau permanente. Cookie-urile temporare sunt eliminate prin închiderea browser-ului utilizatorului, iar cookie-urile permanente sunt stocate chiar și după finalizarea sesiunii de utilizare a site-ului și sunt utilizate pentru a stoca informații care facilitează și accelerează accesul ulterior la site și utilizarea serviciilor noastre. Utilizarea serviciilor site-ului nostru fără modificări ale setărilor browser-ului de internet, care ar avea legătură cu cookie-urile, este considerată a reprezenta o expresie a consimțământului pentru stocarea acestora în memoria dispozitivului final al utilizatorului site-ului.

În orice moment, puteți bloca utilizarea cookie-urilor și șterge cookie-urile persistente, utilizând setările corespunzătoare care sunt disponibile în browser-ul dvs. de internet. Informații detaliate cu privire la opțiunile și modalitățile de gestionare a cookie-urilor sunt disponibile, în mod tradițional, în fila Ajutor din meniul browser-ului de internet. Blocarea sau restricționarea utilizării cookie-urilor poate împiedica utilizarea corectă a unor aplicații disponibile pe site-ul nostru

7.5 Obligația de informare în ceea ce privește persoanele vizate

SOLA Switzerland EU s.r.o. (datele de identificare și de contact se află în articolul 1.1 din CTG) prelucrează datele cu caracter personal ale vizitatorilor site-ului, clienților și abonaților la buletinul informativ („Persoana vizată”) în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului UE (2016/679). („RGPD”), precum și cu alte legislații aplicabile privind protecția datelor care modifică Regulamentul RGPD, în calitate de „Administrator”. Datele cu caracter personal pot fi prelucrate în numele Administratorului, pe baza unui contract încheiat privind autorizarea prelucrării datelor cu caracter personal în aceleași condiții stricte ca și un „Operator” (persoană juridică sau persoană fizică – antreprenor care furnizează servicii informatice, servicii legate de prelucrarea datelor sau agenții de publicitate). Destinatarii datelor cu caracter personal pot include, pe lângă Administrator, și grupul specificat de operatori și companii care furnizează servicii de curierat și poștale.

Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal:

  • Identificarea Cumpărătorului drept partener contractual, pentru executarea contractului încheiat prin intermediul portalului de cumpărături; permiterea creării unui cont de client; livrarea corectă a documentelor și a bunurilor, implementarea și stabilirea relațiilor antecontractuale; identificarea Cumpărătorului în scopul desfășurării negocierilor astfel inițiate privind modificarea sau rezilierea contractului; răspuns la cereri, comentarii sau informații rezultate din contractul încheiat; evidența contractelor, facturilor și a altor documente aferente relevante; prelucrarea documentelor contabile, în scopuri fiscale; Suport IT în ceea ce privește gestionarea bazelor de date ce conțin date cu caracter personal și comenzi, obținerea și prelucrarea informațiilor statistice cu privire la clienți; și toate acestea pe temeiul legal aferent executării contractului în care dvs., în calitate de persoană vizată – client, vă constituiți parte contractuală,
  • transmiterea unui buletin informativ cu privire la produsele, serviciile și evenimentele noastre vizitatorilor site-ului pe temeiul legal al consimțământului dvs. în calitate de persoană vizată sau pe temeiul legal al interesului legitim al Administratorului față de clienții companiei noastre („marketing direct”),
  • îndeplinirea obligațiilor prevăzute de lege și reglementările legale în general obligatorii, în special conform Legii TVA, pe un temei legal generat de o obligație legală,
  • obținerea unei evaluări a calității serviciilor furnizate de către Sola (portalul Heureka), pe baza unui interes legal al Administratorului.

Pentru a procesa comanda dvs. și pentru a duce la îndeplinire în mod corespunzător contractul, avem nevoie de numele dvs., prenumele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon sau data sau anul nașterii. În cazul persoanelor juridice, sunt necesare denumirea entității, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, numărul de identificare, codul fiscal în scopuri TVA, numărul de telefon și adresa de e-mail. Fără furnizarea acestor informații, nu este posibil să efectuați o achiziție, să vi se livreze bunurile și nu este posibilă emiterea sau furnizarea dovezii achiziției. Pentru a vă abona la buletinul informativ, vă vom procesa doar adresa de e-mail sau data nașterii. Adresa dvs. de e-mail servește și drept mijloc de comunicare în ceea ce privește comenzile dvs. Procesăm datele dvs. cu caracter personal numai pe durata scopului pentru care am colectat datele dvs. cu caracter personal și pentru timpul necesar arhivării în conformitate cu legislația aplicabilă, în cazul prelucrării datelor bazate pe interes legitim, până la obiecție, și în cazul obținerii datele dvs. prin consimțământ, până la contestarea sau retragerea consimțământului. Administratorul portalului Heureka.sk păstrează adresele de e-mail furnizate pentru perioada în care compania noastră este inclusă în categoria „Validat de către clienți”, sau pe perioada în care clientul își exprimă dezacordul cu privire la transmiterea de mesaje comerciale către compania noastră sau direct către Administratorul portalului Heureka, cu condiția ca fiecare chestionar individual să includă opțiunea, și, de asemenea, înainte de finalizarea fiecărei comenzi.

Sola folosește Mailchimp, Google Analytics și Google AdWords, care au sediul într-o țară terță, Statele Unite. Prin accesarea Scutului de confidențialitate („Scutul de confidențialitate UE-SUA”), administratorii acestor aplicații au oferit garanții și au asigurat un nivel de securitate adecvate în ceea ce privește datele cu caracter personal și se garantează faptul că prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu principiile RGPD.

În calitate de persoană vizată, aveți dreptul în orice moment să consimțiți la prelucrarea datelor cu efect pentru viitor, iar datele dvs. personale vor fi ulterior șterse. Aveți dreptul la informații gratuit furnizate, cu privire la prelucrarea datelor dvs. stocate. Sub rezerva cerințelor stabilite în reglementările legale general obligatorii, aveți, de asemenea, (i) dreptul de a accesa datele dvs. personale, (ii) dreptul de a corecta datele cu caracter personal incorecte, (iii) dreptul de a restricționa (bloca) prelucrarea date cu caracter personal, (iv) dreptul de a contesta prelucrarea datelor dvs. personale, (v) dreptul de a șterge datele cu caracter personal, în special dacă nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod sau dacă ați revocat consimțământul privind prelucrarea acestora și dacă nu există un alt temei legal pentru prelucrarea acestora; sau dacă datele cu caracter personal sunt prelucrate în mod ilegal.

De asemenea, aveți dreptul la portabilitatea datelor, adică aveți dreptul de a obține datele dvs. personale, pe care ni le-ați furnizat în mod voluntar în format electronic cu consimțământul dvs., într-un format structurat, utilizat în mod curent, care poate fi citit electronic, și, în corelație cu cele anterior menționate, dreptul de a transfera aceste date către alt operator, dacă acest transfer este posibil din punct de vedere tehnic.

În calitate de persoană vizată, aveți dreptul să depuneți o reclamație la o entitate de supraveghere, mai exact Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal din Republica Slovacia, cu sediul social la Hraničná 12, 820 07 Bratislava, Republica Slovacia, dacă bănuiți că datele dvs. personale sunt prelucrate prin încălcarea legislației aplicabile.

În legătură cu drepturile de mai sus, ne puteți contacta prin e-mail la solapoint@solapoint.ro sau prin poștă, la sediul social al SOLA Switzerland EU s.r.o., Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Republica Slovacia.

7.6 Modificări la această declarație privind protecția datelor

Webmasterul își rezervă dreptul de a modifica această declarație privind confidențialitatea. În cazul în care Administratorul modifică această declarație de confidențialitate, acesta va publica versiunea modificată, incluzând data versiunii actualizate. În cazul în care aveți întrebări cu privire la această declarație de confidențialitate, ne puteți contacta la solapoint@solapoint.ro și puteți include textul „declarație privind protecția datelor” în subiect.

8. Informații cu privire la posibilitățile și condițiile de soluționare a unui litigiu prin intermediul unui sistem alternativ de soluționare a litigiilor

Cumpărătorul în calitate de consumator (nu antreprenor) are dreptul să contacteze Vânzătorul în ceea ce privește o cerere de recurs (prin e-mail la solapoint@solapoint.ro), dacă nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul a gestionat reclamația sau dacă crede că Vânzătorul i-a încălcat drepturile. În cazul în care Vânzătorul răspunde la această cerere într-un mod negativ sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la expediere, consumatorul are dreptul să depună o propunere de inițiere a unei soluționări alternative a litigiilor, în conformitate cu Legea 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor și de modificare a anumitor acte, care reprezintă cadrul pentru soluționarea alternativă a litigiilor privind persoane juridice autorizate înregistrate în conformitate cu articolul 3 alin. 2 și articolul 5 alin. 2 din legea 391/2015 Coll. Consumatorul poate înainta propunerea în modul specificat la art. 12 din Legea 391/2015 Coll. Consumatorul poate depune o reclamație prin intermediul platformei alternative de soluționare a litigiilor RSO, care este disponibilă online la adresa: www.ec.europa.eu. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către consumator – o persoană fizică, care nu acționează în sfera de activitate de afaceri, a angajării sau a profesiei sale în ceea ce privește încheierea și îndeplinirea contractului, și se referă doar la un litigiu dintre un consumator și Vânzător, care rezultă din contractul consumatorului sau legat de contractul consumatorului. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor în care valoarea cuantificată a litigiului nu depășește suma de 100 Lei. Lista tuturor entităților SAL este publicată de către Ministerul Economiei pe site-ul www.economy.gov.sk.

9. Prevederi finale

9.1

Serviciile furnizate pe site-ul nostru nu sunt destinate direct persoanelor cu vârsta sub 18 ani.

9.2

Vânzătorul are dreptul să păstreze și să arhiveze documentația relevantă și contractul în formă electronică, împreună cu Termenii și condițiile generale relevante, pentru o perioadă de 5 ani. Contractul arhivat nu este disponibil pentru Cumpărător. Contractul este încheiat în limba engleză. Cumpărătorul are dreptul să reproducă elementele esențiale ale contractului în format electronic, în conformitate cu reglementările legale. Contractul este încheiat pentru perioada de timp până la soluționarea obligațiilor părților în temeiul contractului, resp. pentru perioada de timp până la anularea acestuia în conformitate cu contractul, TCG și reglementările legale. Durata minimă a obligațiilor Cumpărătorului în temeiul contractului este determinată de legislația Republicii Slovacia, de TCG și de contract.

9.3

Pentru livrarea mesajelor electronice adresate Cumpărătorului, în cazul în care Vânzătorul nu primește un mesaj de eroare cu privire la imposibilitatea livrării mesajului (e-mail sau SMS) la adresa de e-mail furnizată, resp. numărul de telefon al Cumpărătorului (telefon mobil), acest mesaj (e-mail sau SMS) este considerat a fi livrat în ziua următoare după trimiterea acestuia, cu excepția cazului în care reglementările legale obligatorii prevăd altfel. În ceea ce privește livrarea mesajelor electronice adresate Vânzătorului (e-mail), documentul electronic este considerat nelivrat până în momentul în care Vânzătorul confirmă primirea acestuia către Cumpărător, printr-un e-mail de răspuns. Parcelele sunt considerate a fi livrate, chiar dacă destinatarul refuză să le accepte sau chiar dacă destinatarul nu le acceptă din vina sau omisiunea proprie. Într-un astfel de caz, parcela se consideră a fi livrată după expirarea perioadei de depozitare la oficiul poștal, pentru durata stabilită de către expeditor, și returnarea expedierii către expeditor, în legătură cu care expeditorul trebuie să facă dovadă clară. Notificările livrate prin intermediul unui curier – serviciu de curierat (DPD) vor fi considerate livrate în momentul primirii de către Cumpărător. În cazul livrării nereușite de către serviciul de curierat, momentul livrării este considerat a fi a treia zi după prima tentativă de livrare, în timp ce executarea tentativei de livrare este dovedită printr-o declarație a serviciului de curierat-curierului. Stabilirea modului și a situațiilor de comunicare dintre Vânzător și Cumpărător, în această formă (SMS sau e-mail sau alt mod de comunicare adecvat), estre dreptul exclusiv al vânzătorului.

9.4

În cazul în care se dovedește că oricare dintre prevederile TCG și/sau ale contractului este nevalidă sau ineficientă, o astfel de nevaliditate sau ineficiență nu are ca rezultat nevaliditatea sau ineficiența altor prevederi ale contractului/TCG. Într-o astfel de situație, părțile se angajează să înlocuiască imediat o astfel de dispoziție nevalidă sau ineficientă cu una nouă, astfel încât să mențină scopul urmărit de dispoziția nevalidă sau ineficientă relevantă în momentul adoptării acesteia, resp. la încheierea acestui contract.

9.5

Relațiile juridice ale Republicii Slovacia se aplică relațiilor juridice existente între Vânzător și Cumpărător, în sensul acestor termeni și condiții generale, în măsura și în așa fel încât Cumpărătorul (consumatorul) să nu fie privat de dreptul la protecție garantat de normele obligatorii ale țării în care se află locul de reședință obișnuit al acestuia.

9.6

TCG sunt valabile și obligatorii de la data publicării lor pe site-ul Vânzătorului și pot fi vizualizate și la sediul Vânzătorului. Vânzătorul își rezervă dreptul, la propria sa discreție, de a anula, modifica, amenda sau înlocui condițiile cu altele noi, cu condiția ca contractele încheiate să fie supuse TCG valabile la momentul încheierii contractului de achiziție. Prin transmiterea comenzii și acceptarea conținutului TCG pe www.solapoint.ro la finalul procesului de comandă, Cumpărătorul confirmă că i s-au furnizat informații cu privire la dreptul Cumpărătorului de a se retrage din contract, în conformitate cu articolul 3 alin. 1 litera h) din Legea nr. 102/2014 CFU, pe care le-a citit, și este de acord cu TCG, procedura de reclamații (articolul 5), considerând că acestea reprezintă parte componentă a relației contractuale.

TCG din această versiune sunt publicate și valabile începând cu data de 10 decembrie 2020 și se aplică comenzilor livrate prin portalul de cumpărături după această dată.




Atașamente

Instrucțiuni privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract / exercitarea dreptului de retragere (.pdf)
Formular de retragare din contract (.pdf)
Formular Reclamație de mărfuri (.pdf)
Formular de returnare bunuri (.pdf)

Utilizăm cookies, pentru ca dumneavoastră să aveți o experiență mai plăcută. Mai multe informații